duminică, 13 mai 2012

Meet the Mods - Jamesey

Salut blog, astăzi Henry a postat pe blogul lui despre un nou moderator uitati ce zice:  
 


Hei, prieteni!
Aţi primit Premiul Zing lui în această săptămână? Trebuie doar să o nevoie pentru un concurs distractiv vine săptămâna viitoare. Păstraţi lectură blog-ul meu pentru mai multe informaţii!
Suntem asteptata de mult timp pentru o sesiune de întrebări şi răspunsuri cu unul din moderatorii de Pandanda minunat. Haideţi să aflăm mai multe despre despre Mod Jamesey!
Nu aveţi dragoni?

    
Am un balaur şi numele lui este Donnerwetter. Aceasta este limba germană pentru furtună cu descărcări electrice. Eu cred că sunt ca orice, au nevoie de dragoste şi de îngrijire, pe care încerc să-l dea.
Ce este copac ta?

    
Copac mea este nevoie de construcţii majore. Am nevoie pentru a angaja un decorator de interioare pentru a-l ajuta. Acesta are ziduri planetă şi o decoratiuni de Craciun câteva pe care nu am curăţate încă.
Care este tinuta ta preferata?

    
Acesta este unul greu. Imi place foarte mult culorile toamnei. Am făcut ca hainele de fotbal, deşi, dar aş dori am avut toate culorile echipei.
Care este culoarea ta preferata?

    
Albastru - care este motivul pentru care eu sunt un panda albastru, desigur.
Care joc de mini este favorita ta.

    
Dragon Revenge!!
Vrei te vaneze mai degraba Bunnies sau fantome vânează? De ce?

    
Imi place sa vaneze fantome. Îmi place să darting departe de fantomele albastre înainte ca acestea să-mi îngheţe, şi cuie ceilalţi pentru a obţine puncte.
Care a fost festivalul tau preferat? De ce?

    
Eu ar trebui să spun Festivalul de prietenie. M-am bucurat de colectare brăţări de prietenie în care acestea aparut!
Care este misiunea dumneavoastră preferat?

    
Acela este o întrebare grea. Am încercat să le fac toate, dar încep un cuplu şi am uitat să le termine. Apoi, am să amintesc care a fost ultima am început şi apoi l-am terminat.
Care este camera dumneavoastră preferat în Pandanda?

    
Misty Hill. Am bucura de sunetul de tunete şi fulgere este rece. Tot de aşteptare pentru ploaie!
Care este cel mai bun lucru despre a fi un Moderator?

    
Este minunat să fiu cu panda atât de multe şi vorbesc despre interesele lor.
Care este cel mai greu lucru despre a fi un Moderator?

    
Încercarea de a răspunde la toate întrebările şi în speranţa că nu-mi dor de întrebarea cuiva. Încercaţi să fie pacient cu mine, şi aşteaptă rândul pentru un răspuns.
Ce îţi place să faci atunci când nu sunt de moderare?

    
Îmi place să ascult muzică şi să citească.
Ce te face sa zambesti, în Pandanda?

    
Am bucura de ea atunci când a ajuta ursii panda panda alte fără cineva spunându-le să!
Este altceva ce ar dori să spun la terenuri Pandanda?

    
Trata reciproc frumos ..... urmaţi regulile au un joc mare de timp .... altii ajutor! ......
Panda albastre sunt cool!!Jamesey
Multumesc, Jamesey! Toată lumea, asiguraţi-vă că sa-ti spun de timp Jamesey viitoare cand il vezi! Şi nu uitaţi să vizitaţi Zing reclamă zgomotoasă de a schimba biletele de Aur pentru premiul său înainte de sfârşitul zilei de duminică. El va avea un premiu de brand nou în dimineaţa zilei de luni!
Partidul pe, Panda!Henry


Cam atât pentru astăzi!

 Rămâneţi cu noi pentru mai multe evenimente de pe Pandanda!