marți, 8 mai 2012

Blog redeschis! + Ce s-a mai intamplat!

Hey blog am o veste grozava!Blogul s-a redeschis dupa aproape 3 luni de cand nu am mai postat nimic.Ei acum vreau sa incap cu ceva mai de curand din sarbatorile dupa Pandanda mai apropiate Cum ar fii Cinco de Mayo in care pandaul meu a implinit 2 ani.(poza mai jos) si sosirea lui Zing in Pandanda.Din pacate nu am reusit sa fac poze cu aceste 2 premii noi dar cu siguranta vom reveni in forta.
  Sa vedem...Hmm... La Cinco de Mayo am avut un mic cadou sa vedem despre ce este vorba:

Hmm...Cam asa stau preturile:
Sobrero Elite 250 coins(diferite culori)
Sombrero Non -Elite 0 coins verde
Esarfa Eltite 320 coin (diferite culori)
Mda cam asa pe acici.Mai sus va spuneam ca eu chiar in ziua de Cinco de Mayo mi-am creat un cont pandanda si de atunci a trecut 2 ani.Sa vedem ce cadou am primit:
Wow este un tricou cu un 2 pe el !Este chaiar tare!Deabea astept sa va prezint ce va fii la 3 ani de jucat Pandanda
Multumesc ca urmariti blogul si speram sa revenim in forta !
Urmariti si urmatoarele postari ce vor urma!
  • Toata postare a fost oferita prin intermediul Blogger:Pandanda Live-Romania!