duminică, 15 ianuarie 2012

Sugestie catre Henry!

Hey blog luni i-am trimis lui Henry un mesaj in care i-am sugerat ca la Zing Ballyhoo sa puna un tricou albastru cu un om dezapada pe el sau aorice altceva de imbracat.El mi-a raspuns tot in acea zi dar am uitat sa verific e-mailul meu.o sa va arat o poza pentru clarifica orice nedumerire si o sa va traduc ce mesaj i-am zis lui Henry si ce a raspuns el dar mai intai uitati poza si va rugam sa nu o copiati:
Acum o sa va spun ce mesaj i-am trimis lui Henry:
Salut Henry!Admir foarte mult munca ta depusa pe Pandanda si imi place foarte mult ce premii Zing alegi.As dori daca poti si esti de acord ca saptamana viitoare sa fie la Zing o bluza albastra cu un om de zapada pe el sau orice altceva de imbracat.Iti multumesc Cristi
                                                       Iar acum ce a raspuns Henry:
Buna,
Va multumim pentru sugestia dvs.Vom raporta echipei noastre de dezvoltare in vederea examinarii lor.Contam pe voi pentru a ajuta Pandanda sa fie un loc mai bun.
Multumesc,
Echipa Pandanda

Multumim foarte mult lui Henry pentru ca o sa incerce sa ne ajute sa fie acest item la Zing.Ne vedem maine cand vom afla ce premiu este la Zing Ballyhoo.