luni, 16 ianuarie 2012

Minune! + Zing Ballyhoo - Premiul #65+ Schimbare

              Hey blog o sa incep cu inceputul ca la titlu.Aceasta minune este legata de premiul de la Zing de saptamana aceasta.Cred ca stiti din postarea anterioara ca EU! i-am trimis lui Henry un mesaj prin care ii dadeam o sugestie despre cum as dori EU! sa fie urmatorul premiu de la Zing.Dar va voi spune mai jos:
              Bun acum trebui sa va aduc aminte ca este luni si Zing are un nou premiu pentru noi dar pentru a lua itemul trebui sa strangeti toate cela 10 tikete care se vor strange pe parcurs ce va veti plimba pin Pandanda nu si din treehouse.Deci acum sa vedem ce avem si daca Va fii acel tricou albastru cu un om de zapada:
Minune!Henry chiar a pus sugestia noastra la Zing chiar avem saptamana aceasta un tricou albastru cu un om de zapada pe el.Multumim foarte mult Henry si o sa ii mai sugerez unele chesti si puteti sa imi dati si voi idei 
la adresele de email cunoscute deja.Acum sa privin cum imi sta si peurma o sa va expil ce este acel ciudat de  
 la titlu:
Bun este chiar frumos si arata bine pe un panda si acum sa vorbin despre ultima dar nu cea din urma parte a titlului:
Ei bine acel ciudat este cum bine stiti ca saptamana trecuta la Zing am avut acea casca - palarie roz (uitati poza):

Bun deci acum il stie toata lumea.Pai astazi cand mi-am pus tricoul de la Zing am vazut ca , casca - palarie nu mai este roz ci albastra!Cred ca Henry a schimbat culoarea acesteia din cauza tricoului albastru sa mearga mai bine.Uitati ce am culoara acesteia : 


Este umpic mai frumoasa decat cea roz si acum uitati cum sta pe un panda ( al meu):
Se potriveste mai bine acum.Bun mai vorbim...Bye...