joi, 29 decembrie 2011

Cadou de Craciun + Amanare concurs

Hey blog imi pare rau ca nu am postat de Craciun dar am fost intr-o scurta vacanta la munte si abeam astazi mam intors.Deci sa vedem ce s-a intamplat in lipsa mea: Cadoul de la Henry de Craciun si concursul nostru s-a amanat pentru ca nu am putut anunta castigatorul si pentru ca nu am avut multi participati inscrisi asa ca il voi amana pana pe 1 ianuarie 2012!
Acum sa va prezint cadoul de Craciun:
Sa vedem ce a ascuns Henry in cadpul de langa brad:
Wow este un background pentru panda care are fulgi care se cad din cer!Este chiar foarte frumos! Henry a ales cu cadou cu totul special!Anul trecut daca va mai amintiti a fost o caciula la fel de frumoasa!
Uitati cum imi sta mie:
Acum sa discutam mai pe lung despre concurs: 
Deci cum am spus l-am amanat pentru ca nu am putut anunta castigatorul si nu am avut inscrisi decat 2 persoane si nu putem face asa ca acum aveti un pic mai mult timp pentru al face.Anuntarea castigatorului va fii pe 1 ianuarie 2012 undeva la ora 03 00 DIMINEATA!Iar castigatorul va fii extras prin programul ''The  Hat''.Si nu uitati trebui sa faceti un desing pentru blogul nostru de iarna!
Sa sparam ca acum vor fii mai multi concurenti!
Cam atat...
Bye