sâmbătă, 22 octombrie 2011

Am Revenit - A inceput Pumpkin Festival!

Hey blog imi pare rau ca nu am mai postat dar am avut niste probleme cu pcul acum am revenit si uitati noile evenimente:
Pumpkiin Festival a inceput! Tot ce trebui dvs. sa faceti este sa mergeti in diferite locuri in Pandanda si va va aparea diverite bomboane.Cu acele bomboane va duceti la West Market Street si acolo este un cazan de unde va puteti lua itemele care corespund cu bomboanele pe care le aveti!Uitati cum sta treaba:
25 Bomboane un dovleac de tinut in mana.
25 Bomboane culoarea negru pentru elite!
50 Bomboane o palarie de vrajitoare nivelul 5 !
50 Bomboane o matura de tinut in mana!
75 Bomboane un cazan pentru pus in treehouse!

  • Cam atat momentan si imi cer scuze ca nu am mai postat
  • Ramaneti cu Pandanda-Live-Romania
  •