miercuri, 1 iunie 2011

Henry nea scris ceva de Ziua Copilului pe blog!


Salut prieteni! Unii dintre prietenii mei panda din romania recent mi-au spus despre vacanţă pentru ziua copilului care o sarbatoresc pe 1 iunie in fiecare an. Am făcut nişte cercetări şi a descoperit , deşi nu este celebrată în fiecare ţară, este o sărbătoare destul de popular în cazul în care o mulţime dintre voi trăi!

Am decis suntem de mult timp in aşteptată unei petrecere Pandanda, asa ca eu sunt încântat să anunţăm că mâine, 01 iunie, este Ziua Copilului în Pandanda! Eu voi fiin vizita pe parcursul zilei, şi voi gazdui niste concursuri la Iepuri si la Vanatorarea De Fantome , cu premii gold şi ii voi anunta castigatori pe blog!

Amintiţi-vă de reguli speciale pentru Bunny Chase şi Hunt Ghost atunci când vom juca pentru Panda Gold - nr poţiuni pot fi utilizate. De asemenea, indiferent de cât de multe tipuri diferite de jocuri de atribuire I Panda Gold puteţi câştiga doar o data pe zi. Trebuie să împărtăşesc şanse de câştig!

Aici voi fi in vizita:

4 am Pandanda Time Around the World
9 am Pandanda Time Around the World
1 pm Pandanda Time Times Around the World
5 pm Pandanda Time Times Around the World

Aveţi posibilitatea să urmaţi-mă pe Twitter @ PandandaHenry pentru cele mai recente informaţii actualizate privind în cazul în care voi fi!

Ne vedem atunci!
Henry